۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تاریخ ایجاد: ۱۳۹۸ شنبه ۳۰ آذر   تاریخ بروزرسانی: ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ دي   

دومین نشست کشوری انجمن علمی دانشجویی مهندسی بهداشت محیط به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت  ، این مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در ر مرکز رشد فناوری های استان کرمان آغاز شد. در ابتدای این مراسم دکتر صافی زاده قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضمن عرض خیر مقدم به دبیران انجمن علمی مهندسی بهداشت محیط کشور و اساتید حاضر در سالن،  روحیه دبیران را در برگزاری نشست و پیگیری مسائل مربوط به رشته مهندسی بهداشت محیط ستود. وی با تاکید به نقش حائز اهمیت این رشته در نظام سلامت از دانشجویان خواست مسیر پر تلاش خود را پرقدرت تر از همیشه ادامه دهند.

 

دکتر بارونی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سخنران بعدی این مراسم بود.وی ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان، از آنها خواست با تکاپوی علمی خود به یافتن مسیرهای جدید کسب و کار در رشته علمی خود بپردازند.وی تاکید کرد: آنچه که بین ما تفاوت ایجاد می کند زاویه دید ما نسبت به یک مسئله واحد است. بارونی گفت: منتظر نباشیم کسی از راه برسد و مشکلات ما را حل کند یا برایمان شغل ایجاد کند، با این نگاه قطعاً اتفاق بزرگی برایمان رقم نمی خورد، وی افزود: ما به شدت و بیش از پیش به خلاقیت نیاز داریم.

در ادامه دکتر هاشمی نژاد رئیس دانشکده بهداشت، با ذکر مثال هایی از افراد موفق کشور در گذشته و امروز گفت: موفقیت در دسترس و نزدیک تر از چیزی است که تصور می‌کنیم.

 

دکتر هاشمی، مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده پیراپزشکی آخرین سخنران این مراسم بود.وی ضمن عرض خیر مقدم به دبیران برای آن ها، اقامت خوش و برنامه موثری را در کرمان را آرزو کرد.

دکتر هاشمی ضمن ستایش روحیه و انرژی دانشجویان،  با تاکید به اینکه آنها آینده سازان رشته مهندسی بهداشت محیط هستند، از آنها خواست در مسیر پیشرفت و ارتقا علمی این رشته که نهایتاً منجر به ارتقای سلامت در جامعه می شود مصمم و پر انرژی باشند.

زهرا سبک خیز عضو مجمع کشوری انجمن علمی مهندسی بهداشت محیط ضمن ارائه گزارش عملکرد انجمن، با قرائت بیانیه این انجمن به قدردانی از تلاش‌های دبیران  پرداخت و از معاون دانشجویی وفرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دکتر بارونی برای مهیا کردن شرایط میزبانی دانشگاه علوم‌پزشکی‌کرمان تشکر و قدردانی نمود و در ادامه با حضور اساتید از اعضای شورای مرکزی انجمن علمی بهداشت محیط کرمان تقدیر شد.

در ادامه مراسم از طرح تفکیک زباله دانشگاه توسط دکتر علوی رونمایی شد.

مراسم افتتاحیه نشست دبیران انجمن علمی مهندسی بهداشت محیط کشور با برنامه های شاد و متنوع ادامه یافت و شب خاطره انگیزی برای دانشجویان رقم زد.

مراسم اختتامیه عصر امروز 30 اذرماه در باغ شاهزاده ماهان انجام می شود.